Podpis elektroniczny pomaga firmom szybciej i łatwiej podpisywać dokumenty. Rozwiązanie Mark Sign zapewnia duży wybór funkcjonalności, pozwalając na dostosowanie najbardziej przydatnych z nich w każdej firmie zgodnie z jej potrzebami. Edvinas, dyrektor ds. sprzedaży Mark Sign, opowiada o platformie do podpisu elektronicznego i dzieli się najważniejszymi funkcjami dla klientów biznesowych.
Mark Sign to wygodne rozwiązanie do elektronicznego podpisywania dokumentów, które umożliwi Twojej firmie bezproblemową digitalizację procesów podpisywania dokumentów. Dzięki niemu będziesz mieć scentralizowane zarządzanie dokumentami, wszystko będzie w jednym miejscu i dostępne z dowolnego miejsca.
Inne korzyści, takie jak przypomnienia o podpisaniu, możliwość ustalenia kolejności podpisywania w razie potrzeby oraz gwarantowana długoterminowa ważność dokumentów, również ułatwią podpisywanie.
Trzy najważniejsze funkcje
1. Kolejność podpisywania
Dzięki Mark Sign możesz nie tylko stworzyć listę członków, którzy otrzymają zaproszenie do podpisania dokumentu, ale także określić kolejność, w jakiej dokument ma być podpisany.
Przydatne, gdy trzeba podpisać umowę i włączyć dodatkowych członków, takich jak prawnik lub dyrektor, aby przejrzeli i zaakceptowali umowę przed jej podpisaniem przez inne osoby. Wystarczy jedynie ustalić kolejność, w jakiej zaproszone osoby będą musiały podpisać dokument i możesz mieć pewność, że następne osoby otrzymają zaproszenie do podpisania dopiero po złożeniu podpisu przez inne osoby.

2. Jednoczesne przesyłanie wielu dokumentów
Na platformie Mark Sign możesz szybciej podpisywać lub weryfikować dokumenty, korzystając z jeszcze jednej funkcji – możliwości przesyłania kilku dokumentów jednocześnie.
W folderze przechowujesz umowę pełną aneksów i dodatkowych warunków? Aby nie trzeba było kilkukrotnie przeciągać różnych dokumentów, możesz wybrać kilka dokumentów i przesłać je na platformę jednocześnie. Pozwoli to zaoszczędzić czas i sprawi, że podpisywanie będzie jeszcze łatwiejsze.

3. Dostosowanie stylu organizacji
Sądzimy, że niezawodność jest jednym z najważniejszych kryteriów, jakie musi spełniać organizacja, a rozpoznawalność marki pomaga wyglądać wiarygodnie. Dzięki Mark Sign możesz zintegrować styl swojej organizacji z zarządzaniem dokumentami, na przykład do zaproszeń do podpisania możesz dołączyć logo i użyć palety kolorów firmy. Ma to znaczenie przy podpisywaniu dokumentów nie tylko z klientami, ale także z pracownikami czy partnerami.

A jakie funkcje uważasz za najbardziej atrakcyjne?
Wypróbuj rozwiązanie Mark Sign do kwalifikowanego podpisu elektronicznego już teraz.